Primera reunió de l’AMPA 2017!

Hola Famílies!

Arrenquem amb les reunions ordinàries d’AMPA. El passat dia 10 d’octubre ens vam reunir per comentar els temes d’AMPA i escola. Us informem de totes les novetats!

La direcció de l’escola ens va comunicar que s’estan preparant les reunions de principi de curs conjuntament amb l’AMPA. Aquest any seran innovadores: membres de l’AMPA i l’escola han fet una formació a Barcelona amb la fundació BOFIL per millorar la relació entre les famílies i l’escola. Un dels punts clau és la reunió de presentació. Això ha fet que les reunions d’inici es demoraran més de l’habitual. Però ha merescut la pena. I els alumn@s juntament amb els docents del centre ho han gaudit un munt.

Un altre punt tractat va ser el manifestat per la representant dels pares de 6è, que va exposar la preocupació de si els alumnes sortiran preparats cap als Instituts. Des del centre es té present i s’està treballant per aconseguir canviar aquesta sensació. Però és molt necessari millorar el treball de cohesió de grup i educació emocional per aconseguir una millora en l’assimilació de conceptes. Estan treballant molt en aquest tema i esperançats que s’aniran veient els resultats.

En la secció de Tresoreria, es va tancar l’any anterior amb un benefici de 4.728,91€, i s’inicia el present curs escolar 17/18 amb un saldo de 7.998,60€. (anirem pensant conjuntament amb el centre en què podem invertir-ho).

S’han sumat nous membres al grup de treball de l’AMPA. I això cal celebrar-ho! Així que renovem les comissions de treball actuals, i en breu pujarem més informació sobre aquest tema! Notición del pati infantil!! Se’ns ha concedit l’ajuda que sol·licitem a l’Ajuntament de “ombres als parcs” i hem pogut modificar els tendals d’infantil. Es van acabar els “carabaçots” amb les barres dels suports anteriors. Genial!!

I ja per acabar: aquest any les extraescolars s’han previst que comencin una hora abans perquè connectin amb el servei de menjador… el que no teníem previst és que activar el servei de menjador aniria amb tant retràs…paciència.. és el que té la burocràcia. Però estem diàriament connectats amb Conselleria d’Educació, així que quan ens donin autorització, obrim el servei.

Ens veiem en el següent resum.

Assemblea Gener 15 ( 28 Jan,2018 )