I Concurs de Portada Agenda i Calendari

Descargar Bases

L’AMPA MARIA LLUÏSA SERRA convoca el I CONCURS DE PORTADA D’AGENDA I CALENDARI adreçada als alumnes d’educació infantil i d’educació primària amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita i artística dels alumnes.

Les categories establertes són les següents:

1. Dibuix sobre la temàtica de les estacions -primavera, estiu, tardor, hivern- per alumnes d’educació infantil (P3 i P4)
    1. Dibuix sobre la temàtica de la Natura per alumnes de P5 (MLLS i Sant Climent), 1r i 2n.
    2. Dibuix sobre la temàtica de la Natura per alumnes de 3r, 4t i 5è.
    3. Poesia-rodolí sobre la temàtica de les Emocions per alumnes de P5 (MLLS i Sant Climent), 1r i 2n.
    4. Poesia-rodolí sobre la temàtica de les Emocions per alumnes de 3r, 4t i 5è.
  2. La participació al certamen és voluntària.
  3. Els treballs escrits poden ser en català o castellà.
  4. La modalitat escrita serà poesia o rodolí. El tema escollit és les emocions.
  5. Els participants han de garantir que els treballs presentats són originals, de creació pròpia.
  6. Característiques de la presentació:
    1. El format ha de ser en DIN A4 i no superior a 1 full.
    2. Hi ha de constar el títol de l’obra, i a dalt a la dreta la categoria i el nom a la part posterior del DIN A4.
  7. Els guanyadors es triaran per votació popular, on podran votar els mateixos alumnes, l’equip educatiu i els pares/mares que així ho vulguin.
  8. Els guanyadors i el lliurament de premis s’anunciarà el dia de la família el 14 de Maig.
  9. Els treballs guardonats es penjaran al web de l’AMPA: https://ampa.ceipmarialluisaserra.cat
    I seran portada de l’agenda 2019/2020 i del calendari 2020. Les obres presentades passaran a ser propietat de l’AMPA MLLS, a la qual es cediran els drets d’explotació a títol gratuït en les modalitats de reproducció, comunicació pública i distribució.
  10. Per poder participar al certamen, s’hauran de lliurar els treballs abans del 3 de maig, en paper dins la bústia de l’AMPA MLLS o bé en suport digital i per correu electrònic (ampa@ceipmarialluisaserra.cat).

___________________________________________________________________________________________________

Bases del I CONCURSO PORTADA AGENDA Y CALENDARIO CEIP MARIA LLUÏSA SERRA

L’AMPA MARIA LLUÏSA SERRA convoca el I CONCURSO DE PORTADA AGENDA Y CALENDARIO dirigido a los alumnos de educación infantil y educación primaria con la finalidad de estimular la expresión escrita y artística de l@s alumn@s.

1. Las categorías establecidas son las siguientes:
    1. Dibujo sobre la temática de las estaciones -primavera, verano, otoño, invierno- para alumn@s de educación infantil (P3 y P4)
    2. Dibujo sobre la temática de la Naturaleza para alumn@s de P5 (MLLS i Sant Climent), 1º y 2º.
    3. Dibujo sobre la temática de la Naturaleza para alumn@s 3º, 4º y 5º.
    4. Poesía-rima sobre la temática de las Emociones para alumn@s de P5 (MLLS i Sant Climent),1º y 2º.
    5. Poesía-rima sobre la temática de las Emociones para alumn@s de 3º, 4º y 5º.
  2. La participación al certamen es voluntaria.
  3. Los trabajos escritos pueden presentarse en catalán o castellano.
  4. La modalidad escrita será poesía o rima. El tema elegido es las emociones.
  5. Los participantes deben garantizar que los trabajos presentados son originales, de creación propia.
  6. Características de la presentación:
    1. El formato tiene que ser en DIN A4 y no superior a 1 hoja.
    2. Debe constar el título de la obra, y arriba a la derecha la categoría y el nombre en la parte posterior del DIN A4.
  7. Los ganadores serán escogidos por votación popular, podrán votar l@s mism@s alumn@s, el equipo educativo y los padres/madres que así lo deseen.
  8. Los ganadores y la entrega de premios se anunciará el día de la família el 14 de Mayo.
  9. Los trabajos galardonados se colgarán en la web del AMPA. https://ampa.ceipmarialluisaserra.cat/
    Y serán portada de la agenda 2019/2020 y del calendario 2020. Las obras presentadas pasarán a ser propiedad del AMPA MLLS, a la cual se cederán los derechos de explotación a título gratuïto en las modalidades de reproducción, comunicación pública y distribución.
  10. Para poder participar en el certamen, deberán entregar los trabajos antes del 3 de mayo, en papel dentro el buzón del AMPA MLLS o bien en soporte digital y por correo electrónico (ampa@ceipmarialluisaserra.cat).

Descargar Bases