Festa Pati

Gràcies a totes les persones que han fet possible aquesta gran inauguració del pati d’infantil! Ha estat una festa meravellosa!!!!

Volem començar els agraïments a totes les persones meravelloses que han col•laborat en aquest gran projecte del pati infantil i en la gran Festa Pirata. Sense elles res d’això hagués estat possible. Estem orgullosos de la família que hem aconseguit formar en tots aquests anys d’escola!

Gràcies al nostre xef Luis Lacasa Alarcón, que va organitzar i dirigir les paelles per més de 250 comensals !

Diuen que darrere de cada gran xef hi ha un equip encara més gran…i es ben cert! Aquests papàs i mamàs han demostrat que no tenen por a res. Un aplaudiment per a aquests valents que van fer de les paelles un plat deliciós!

Gràcies Nuria, Jordi, David, Dani, Mauro, Jose y Toni!!

Flors, ovacions, aplaudiments! Mamàs, papàs, avis, àvies, concus, ties, amics, nens i nenes van disfrutar de la gran actuació dels pirates de Maria Lluisa Serra!

Encara s’escolta pels passadissos els noms de Pirata Corbata, “el terror de los mares” i Pirata Cara Rata, l’heroïna que ens va a mostrar a tots la importància de compartir els tresors més valuosos!

Gràcies Lourdes i Berto per fer-nos passar una estona tan divertida!

El darrer agraïment especial que volem fer és per la comissió de Pati, que durant tots aquests anys ha invertit esforç, temps i sobretot AMOR perquè avui tinguem el pati que tenim! Un fort aplaudiment per tots els seus components!

Assemblea Gener 15 ( 28 Jan,2018 )