Calendari 2018!

Com cada any, l’AMPA de Maria Lluïsa Serra, comença els preparatius pel projecte “Calendari 2018”. El calendari, és una de les activitats que es duen a terme durant el curs escolar, i que serveixen per recaptar fons per les diferents necessitats dels nostres nens en l’escola.

Aquest any tenim projectes molt importants per dur a terme, aquí en tens alguns:

Jocs pels nostres nens de l’aula UEECO

L’escola compta amb 6 nens amb necessitats educatives especials i que no poden estar escolaritzats durant tota la jornada escolar en una aula ordinària. La intenció es proveir el pati amb jocs que puguin potenciar les seves capacitats i integrar-los encara més dins de les activitats diàries de l’escola. El cost inicial del projecte supera els 1.000 euros. Aquests són alguns dels materials als que aspirem:

Llibres i coixins per la biblioteca

Cada matí, els nens de Maria Lluïsa Serra, començen el seu dia llegint? Quan arriben a l’escola, els alumnes d’infantil es

divideixen en 2 grups, uns llegeixen en el passadís i els altres es reuneixen a l’aula de psicomotricitat on una professora els hi

explica un conte. Els de primària en canvi tenen el seu racó de biblioteca dins l’aula.

Com veus, són molts nens, gairebé 250, i amb l’ús (molt intens per sort!), els llibres es van desgastant i alguns trencant totalment. És per això que des de l’AMPA els intentarem renovar, i proveir amb més coixins els diferents racons de lectura per tal que tots estiguin el més còmode possible.

Menjador

Finalment després de molta feina i esforç, creiem que serà possible obrir el menjador de l’escola, però per això l’AMPA haurà de fer un esforç molt gran, sobretot econòmic. En els pròxims dies, publicarem tots els detalls.

Com col·laborar?

La manera de col.laborar és mitjançant la compra del calendari. El preu d’aquest any serà de 5€ per als socis de l’Ampa i de 7€ per als no socis. El dijous 21 i el divendres 22 de desembre ens posarem a l’entrada de l’escola perquè pugueu aconseguir el vostre.

Us hi esperem!

Agraïment especial

Aquest projecte ha estat possible gràcies a la col·laboració i el mecenatge de les següents empreses: