Assemblea extraordinària de socis i sòcies de l’Ampa.

El dilluns 29 de gener es va fer l’Assemblea extraordinària de socis i sòcies de l’Ampa.

Aquí teniu un petit resum dels temes que es van tractar:

Es va tornar a remarcar  les avantatges de fer-se soci de l’Ampa: tenir descomptes als llibres de l’escola, tenir descomptes en diferents establiment de Maó però sobretot està la necessitat d’ajudar a l’escola  i als nostres fills mitjançant la creació d’una xarxa de suport entre els pares i l’escola gràcies a la col·laboració mútua.

L’any passat, entre altres coses, l’Ampa va fer aportació econòmica i va col·laborar per fer arribar a l’escola al patge Real, també per les torrades de Sant Antoni. Aquest curs es va aprovar que es farien uns taller de Nadal perquè les famílies ajudessin a decorar l’escola. Com que aquest any ja es va fer el taller de Nadal,  no es farà el taller de Carnaval perquè són molt seguits i no es vol perdre tants de dies de programa curricular. L’any que ve es faran els tallers de Carnaval en comptes dels de Nadal, i així anirem rotant, cada any es farà un d’aquests dos tallers.

Per aquest any també es té previst fer una festa el dia 1 de Març. La idea es fer una gran paella al pati de l’escola i d’aquesta manera celebrar i donar per finalitzat el projecte del pati infantil. Serà també el punt de partida pel començament de un projecte nou: el pati de primària.

Com ja es va comentar, el balanç de Tresoreria a dia 8/01/2018 era de 9.774,87€. Aquest any hi ha 10 famílies  més que l’any passat per aquestes dates. És una molt bona notícia!

S’ha fet un pressupost i planificació de les despeses que hem tingut i hem de tenir aquest curs en funció del saldo del que disposa l’Ampa. Les necessitats més urgents que ens han fet arribar des de l’escola i amb les que l’Ampa vol participar són:

– La compra d’un gronxador/balancí adaptat pels fillets de l’aula UECO i que entraria dins el nou projecte del pati de primària. El cost d’aquest balancí és de 2.000€.

– Una ajuda de 2.000€ per llibres per totes les aules de l’escola,  per la Biblioteca de l’escola.  Ja s’ha fet una part de la compra dels llibres que ja pot gaudir tot l’alumnat de l’escola. Són llibres triats per pedagogues i pel centre educatiu i estan adaptats a les diferents edats dels nens i nenes i a les necessitats de l’escola.

Altre tema molt important amb el que l’Ampa està molt implicada per tal de poder aconseguir, és el tema del menjador escolar. Finalment no s´ha pogut obrir per falta de participació (des de l’empresa de càtering ens diuen que han ser un mínim de 10 fillets cada dia per poder donar aquest servei). L’Ampa vol ajudar a fer aquest projecte realitat i s’intentarà obrir altre vegada quan comenci la temporada, desprès de Setmana Santa, més o menys, per veure si d’aquesta manera podem aconseguir que s’apuntin més famílies i poder tirar amb aquest projecte cap a endavant. Estem segurs de que es podrà fer!!

Per altra banda, alguns pares i delegats de la classe de primer van plantejar el tema de l’extraescolar de basket. Comenten que es va donar poc temps per apuntar-se a aquesta activitat. A l’Assemblea es va proposar tornar a promoure aquesta extraescolar amb un termini més ampli d’inscripció.

Altre extraescolar que s’oferirà pròximament és la batucada. És una activitat dirigida a pares i fills. Els nens no poden assistir sols a les classes, sempre han d’anar amb un adult encara que aquest no vulgui participar de la classe. És una activitat molt divertida que podeu gaudir en família!

Altre tema que es va tractar a l’Assemblea és el de les xerrades i  els tallers. Des de l’Ampa ens agradaria saber quins temes i/o problemàtiques  us  interessarien com a família que es tractessin en futurs tallers i xerrades que organitzin l’Ampa i l’escola. Estem oberts a tot tipus de suggeriments  així que, si voleu, ho podeu comentar amb els vostres delegats  de classe mitjançant el vostre grup de whatssap  i ells  ho comentaran a la pròxima reunió conjunta de delegats que tindrà lloc al mes de febrer.

I finalment, recordar-vos que tothom pot participar en les diferents comissions de l’Ampa de la manera que millor pugui: Socis, Menjador, Xerrades i Tallers, Pati, Comunicació, Ventes, Tresoreria i Extraescolars.

Sereu tots benvinguts!

Fins a la pròxima reunió!

El pati de s’escola ( 30 Aug,2017 )
Assemblea Gener 15 ( 28 Jan,2018 )
Assemblea Desembre 11 ( 14 Dec,2017 )