Assemblea Desembre 11

Hola Famílies!
Ja ha arribat desembre! Ens encanta aquest mes perquè s’acosta el nadal i els nostres nens preparen les actuacions de cada any…. I ens visita el Patge Reial!!.

Bé, a més del tema nadalenc, en la reunió d’aquest mes de desembre, es van comentar més cosetes. Us informem de totes les novetats!

Comencem la reunió amb una anotació una mica preocupant: tal com ha sortit publicat en premsa en relació a les guarderies “Low cost”, – El Govern prepara un decret amb el qual pretén regular les condicions mínimes de funcionament de les guarderies, un servei únicament assistencial de custòdia de nens de zero a tres anys. El plantejament, que neix de la Conselleria d’Assumptes Socials de l’Executiu autonòmic, ha posat en alerta a les escoles infantils de Menorca i administracions que veuen el desplegament d’aquest decret com un assot a l’excel·lència educativa que ha aconseguit l’Illa en aquesta etapa. Suposarà, diuen, la creació d’una segona xarxa, més econòmica, aliena a l’àmbit educatiu i únicament de custòdia que, en rebaixar les exigències i les condicions per al seu funcionament, acabaran acollint a aquells nens de famílies amb menys recursos econòmics. El gran temor del sector és que aquest decret acabi creant alumnes de primera i de segona sobre la base de la situació familiar. Obre la porta a l’aparició d’aquest tipus de serveis que, per al sector, xoca frontalment amb els projectes consolidats a Menorca.-
Davant aquest fet el centre ens ha comunicat que ells presentessin un comunicat en Consergeria d’Educació i ens han proposat presentar-ho també com AMPA. I així ho hem fet amb l’acord de tots els presents.

Un altre punt important va ser l’engegada del menjador. Si no hi ha res en contra, la previsió és obrir el proper 08/01/18 (no podríem tenir millor regal de Reis). L’esforç sembla que per fi va donant els seus fruits i ja només queda pendent la posada a punt de la maquinària.
Tenim empresa de cátering amb monitor, tenim voluntari educatiu… i ja només faltarà tenir comensals!.
No us preocupeu que es farà reunió informativa per als interessats en el servei.
Us Seguirem informant
En la secció de Tresoreria, El balanç d’aquest mes, a dia d’avui, és de 9.966,37€.

Les comissions de treball ja estan activant propostes per començar a invertir el pressupost: Dotació de material per a la biblioteca del centre i les aules, celebrar que ja ha finalitzat el procés de creació del pati d’infantil, iniciar el pati de primària i UECCO, organització de xerrades o tallers per a les famílies, celebracions, etc… són algunes de les opcions.
Més cosetes: Els carnets de soci es repartiran en breu, i tenim els calendaris de 2018 a punt de sortir del forn… Us encantaran!

Això és tot de moment. Bones festes i ens veiem en el següent resum

Parlem de Sexualitat ( 26 Mar,2019 )