ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2018-2019

INSCRIPCIÓ ONLINE ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Casal Maria Lluïsa Serra: Punt de trobada que es  fonamenta en l’educació en el lleure a través d’activitats, manualitats i jocs cooperatius.
De Dilluns a Dijous de 15:30 a 16:30

Iniciació al bàsquet: Aquesta és una iniciativa del C.D. Alcázar, per promoure el bàsquet escolar i la competició entre les diferents escoles de Maó. Els monitors seran cedits pel C.D. Alcázar.
Dimarts i Dijous, de 15:30 a 16:30 (P3 a P5) Dilluns i Dimecres, de 15:30 a 16:30 (1r a 6è)

Auba Dance o Zumba kids: Sessions de dansa informal, per aprendre a ballar i xalar, treballant el cos d’una manera divertida. Impartit per Auba Saura.
Dilluns i Dimecres, de 16:30 a 17:30

Role Play i Teatre en anglès: Activitat dissenyada perquè els petits s’ho passin bé alhora que milloren les seves destreses generals en anglès, a través de la pràctica de situacions, cançons i històries. A càrrec de Louise.
Dilluns i Dimecres de 15:30 a 16:30 (P3 a 2n)-Teatre Dilluns i Dimecres de 16:30 a 17:30 (3r a 6è)

Judo: El judo ensenya als nens constància, respecte i confiança. Estimula la creativitat i augmenta la concentració i la tolerància a la frustració.
Dilluns i Dimecres de 15:30 a 16:30 (de P3 a 3r) Dilluns i Dimecres de 16:30 a 17:30 (de 4rt a 6è)

Batucada: Vine a formar part del nostre grup de batucada i prepara’t per fer renou al passacarrers de la festa de final de curs! L’activitat es realitza amb un infant i un pare o mare (o els dos).
1 dia a la setmana, a confirmar horari

Escacs: ajuden a augmentar la memòria, la concentració, la creativitat i la lògica. Millora les habilitats de comunicació i comprensió, i el reconeixement de patrons i regles.
Dimarts de 15:30 a 16:30

ACTIVITATS PER A ADULTS Pilates
Grup A: Dilluns i Dimecres de 18:30 a 19:30 Grup B: Dilluns i Dimecres de 19:30 a 20:30

Mes que robots
Dijous de 15:30 a 16:30 – De 3 a 5 anys

QUOTA MENSUAL:

La quota mensual per a les activitats infantils és de 25€ per als socis de l’AMPA i 30€ per a no socis, o bé de 18€ per a socis i de 22€ per a no socis si la matrícula és per només 1 dia a la setmana.
La quota per l’activitat de Casal Serra és de 30 € al mes, o bé de 3€ per dia puntual.

Les activitats per a adults (Pilates) tenen una quota mensual de 26€ per a socis i de 28€ per a no socis en la modalitat de 2 dies a la setmana, obéde 18€ perasociside 21€ peranosocis si la matrícula és per només 1 dia a la setmana.

“Mes que robots” tenem una quota mensual de 32€ per infantil i per primària 35€.

RESERVA I PAGAMENT:

Emplena la butlleta de inscripció i deixa-la a la nostra bústia. El pagament es realitzarà només per domiciliació bancària. Per assegurar que hi hagin les inscripcions necessàries per dur a terme les activitats, s’hauria d’entregar la butlleta d’inscripció abans de dilluns 24 de setembre.

DIA DE PROVA GRATUÏT:

Les activitats es poden provar durant una sessió, de manera gratuïta.

CALENDARI D’INICI:
Totes les activitats començaran a l’Octubre, sempre que hi hagi un mínim d’inscrits.

MONITORS:

Les activitats seran impartides per monitors especialitzats i amb les titulacions i experiència per dur-les a terme.

INSCRIPCIÓ ONLINE ACTIVITATS EXTRAESCOLARS